piątek, 26 lutego 2016

Spotkanie "Świadoma Mama" w Poznaniu

Wczoraj w Poznaniu uczestniczyłam w warsztatach "Świadoma Mama". I powiem Wam krótko, że naprawdę mi się podobało :) Bałam się trochę, że to będzie spotkanie mocno sprzedażowe, gdzie partnerzy będą przedstawiać swoją ofertę, ale było właściwie przeciwnie. Większość wystąpień była merytoryczna i uzupełniła moją wiedzę.

Tematy prelekcji:
- chustonoszenie
- pierwsza pomoc u noworodka i niemowlaka
- kąpiel i pielęgnacja noworodka
- karmienie piersią
- bezpieczeństwo w samochodzie i wybór odpowiedniego fotelika
- przygotowanie do porodu i wybór szpitala (wykład douli)
- Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM)
- kolki u dzieci i działanie butelki antykolkowej

To, co szczególnie mnie zainteresowało, to temat pierwszej pomocy, pielęgnacji dziecka w pierwszych dniach po porodzie, bezpieczeństwa w samochodzie i przygotowania do porodu. Po raz kolejny mój początkowy wybór szpitala stanął pod znakiem zapytania ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do dzielenia się ze mną i innymi czytelnikami swoją opinią :)