sobota, 6 sierpnia 2016

Pomysł na prezent dla rocznej dziewczynki i... KONKURS!

Jakiś czas temu opublikowałam post z serii "Pomysł na prezent dla...", gdzie obdarowywaną osobą była roczna dziewczynka - chrześnica mojego Męża. Wówczas prezentem była personalizowana książeczka od Jestem w bajce oraz lalka-bobas ze sklepu Moja Lalka. Pełny wpis znajdziesz TU. Mała jubilatka była zachwycona prezentami, dlatego stojąc obecnie przed wyborem prezentu dla mojej rocznej siostrzenicy, ponownie postanowiłam kierować się dwiema określonymi przez siebie zasadami.

PREZENT MA BYĆ PAMIĄTKĄ NA CAŁE ŻYCIE

W związku z tym, że roczek to wyjątkowa uroczystość (następna tak ważna to dopiero osiemnastka :)), chcę podarować prezent jedyny w swoim rodzaju, który będzie wzbudzał pozytywne emocje i przypominał ten ważny dzień nie tylko w okresie dzieciństwa, ale również w dorosłym życiu. Takich doznań szukać można w prezentach personalizowanych czyli zawierających imię dziecka, jego zdjęcie czy tzw. metryczkę (data i miejsce urodzenia, waga, długość). Uwielbiam takie rzeczy! Jestem wielką fanką Jestem w bajce i ich książeczek, Robimy Prezenty Home&Wood, skąd mamy skrzyneczkę z imieniem i metryczką synka, a teraz pokochałam sklep Dom Lalek, który oferuje personalizowane, oryginalne lale marki Metoo. I właśnie na ten ostatni sklep padł mój wybór. Tylko popatrzcie, jakie cuda oferuje - lalki, plecaczki, torebki, zawieszki - a wszystkie z możliwością naniesienia imienia dziecka! Ja zdecydowałam się na lalkę Metoo Koala.




  


źródło zdjęć: www.domlalek.pl

PREZENT MA ROSNĄĆ RAZEM Z DZIECKIEM

To kolejna cecha, którą chciałabym, aby posiadał prezent na roczek. Chcę wyjść poza ramy zabawek przeznaczonych dla rocznych dzieci i wybrać zabawkę, która będzie z dzieckiem przez długie lata. W różnych propozycjach prezentów na roczek są zazwyczaj m.in. tablice edukacyjne, zabawki interaktywne, proste instrumenty muzyczne itd. Problem w tym, że dzieci dość szybko z nich wyrastają. Co więcej, mała Hanka (podobnie jak Lenka z poprzedniego posta) ma starszego brata i po nim tego typu zabawki. Z powyższych powodów ponownie zdecydowałam się na zakup lalki-bobasa ze sklepu Moja Lalka, który ma tak duży asortyment, że można przepaść na kilka godzin ;) Ostatnio kupiłam lalkę z wanienką i akcesoriami kąpielowymi, tym razem zdecydowałam się na lalę gaworzącą (Peke Con Cojin hiszpańskiej marki Antonio Juan), która jest swoją drogą przepięknie zapakowana.



źródło zdjęć: www.mojalalka.pl


Mam nadzieję, że prezenty się spodobają. Od Dziadków (moich Rodziców) Hanka dostanie piękny wiklinowy wózek, więc obie lale będą świetnym uzupełnieniem ich prezentu.


A teraz obiecany KONKURS!!! :)

Wygraj oryginalną, personalizowaną lalkę Metoo Koala dla swojego dziecka (również tego w brzuszku! :))


Co należy zrobić?
1. Polub na Facebooku profil Do góry nogami: ciąża i macierzyństwo oraz Metoo Dom Lalek, ponieważ jest to konkurs wyłącznie dla fanów obu stron.
2. W komentarzu pod postem konkursowym odpowiedz na pytanie: "Jaka była Twoja ulubiona zabawka w dzieciństwie i jakie masz wspomnienia z nią związane?"

Zachęcamy do udostępniania posta i zapraszania do zabawy znajomych :) Powspominajmy razem te magiczne chwile z czasów naszego dzieciństwa i posłuchajmy historii innych osób :)

Regulamin konkursu
1. Zabawa organizowana jest dla fanów profilu Do góry nogami: ciąża i macierzyństwo i Metoo Dom Lalek, czyli osób, które polubiły oba profile (warunek konieczny udziału w konkursie).
2. Organizatorem Konkursu jest profil Do góry nogami: ciąża i macierzyństwo. Sponsorem nagrody jest profil Metoo Dom Lalek.
3. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby pełnoletnie, zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Konkurs trwa od chwili ogłoszenia go na profilu Do góry nogami: ciąża i macierzyństwo w dniu 6 sierpnia 2016 do 16 sierpnia 2016 do godz. 23:59.
5. Aby wziąć udział w Konkursie, należy odpowiedzieć w komentarzu pod postem konkursowym na pytanie: "Jaka była Twoja ulubiona zabawka w dzieciństwie i jakie masz wspomnienia z nią związane?"
6. Jedna osoba może udzielić tylko jednej odpowiedzi.
7. Zwycięzcę wybiera jury złożone z dwóch osób: przedstawiciela profilu Do góry nogami: ciąża i macierzyństwo i przedstawiciela profilu Metoo Dom Lalek. Zwycięzcą zostaje osoba, której odpowiedź jury uzna za najciekawszą.
8. Nagrodą w Konkursie jest lalka Metoo Koala z personalizacją (imieniem dziecka). Imię dziecka, które znajdzie się na lalce, zwycięzca prześle do Organizatora w prywatnej wiadomości. Wartość nagrody to 95,00 zł.
9. Nie ma możliwości zamiany nagrody rzeczowej na jej równowartość w gotówce lub nagrodę innego rodzaju.
10. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na profilu Do góry nogami: ciąża i macierzyństwo w ciągu 3 dni roboczych od zakończenia Konkursu. Zwycięzca skontaktuje się z Organizatorem za pośrednictwem prywatnej wiadomości.
11. Konkurs nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku (w tym loterią fantową ani loterią promocyjną), ani też zakładem wzajemnym, których zasady organizacji określa ustawa z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. z 2009r. Nr 201, poz. 1540, z późn.zm.).
12. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany lub powiązany z podmiotami zarządzającymi lub będącymi właścicielem serwisu Facebook. Serwis nie ponosi wobec Uczestników Konkursu żadnej odpowiedzialności związanej z organizacją Konkursu.

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do dzielenia się ze mną i innymi czytelnikami swoją opinią :)