poniedziałek, 13 czerwca 2016

Pomysł na prezent na Dzień Ojca... od małego dziecka :)

Dostałaś prezent na Dzień Matki od swojego dziecka? To teraz czas na podarunek dla Taty :) Oczywiście wybór i zakup prezentu odbywa się najczęściej bez udziału, a nawet wiedzy naszej małej pociechy, ale jestem bardzo za tym, aby jakoś te wyjątkowe dni uczcić. Szczególnie jeśli to pierwszy Dzień Matki i Dzień Ojca w naszej rodzicielskiej historii :)

Ja dostałam prezent na Dzień Matki od wówczas 7-dniowego synka :) Teraz czas na obdarowanie Taty :) Mój pomysł na prezent to komplet ubranek z tego samego materiału dla taty i dziecka. Mój wybór padł na sklep StefStaff. Znajdziecie tam różne wzory, kroje i rozmiary zarówno dla mam, jak i tatusiów. Ja się zdecydowałam na szary komplet z motywem rowerowym z body z długim rękawkiem. Motyw rowerowy to strzał w dziesiątkę, ponieważ mój Mąż intensywnie trenuje kolarstwo szosowe. Rower to jednak na tyle uniwersalny motyw, że spodoba się również tym, którzy na co dzień nie wskakują na jednoślad.

Dzień Ojca to jednak nie jedyna okazja na wręczenie takiego prezentu. Komplety będą również świetnym pomysłem na prezent na:
- imieniny (mamy lub taty malucha)
- urodziny (mamy lub taty malucha)
- rocznicę ślubu (można skompletować ubrania dla całej rodziny :))
- Boże Narodzenie
- Mikołajki
- Dzień Matki
- a nawet Dzień Babci i Dzień Dziadka

Fajnym pomysłem jest też sesja całej rodziny w plenerze/studiu/domu w takich samych ubrankach.

A spośród kompletów dla dziecka i taty, dostępnych u StefStaff, wybrać można takie cuda:

 
 

źródło zdjęć: www.stefstaff.com

Zdradzę Wam, że ja zamówiłam jeden komplecik (niebieski) również dla siebie :) Tak bez okazji :)

Co myślicie o takim pomyśle na prezent?

4 komentarze:

  1. Czapeczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapeczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają takie komplety, bluzki takie same, czapki. Nie wszędzie pewnie chłopcy będą chcieli takie założyć ale fajnie żeby zestaw mieli. Może gorzej jak tatuś ma córkę :) Ale wtedy spokojnie na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty znajdziecie idealny prezent. W tym sklepie mnóstwo inspiracji można znaleźć i wygodnie zamówić nie wychodząc z domu. A dzień ojca już blisko blisko.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do dzielenia się ze mną i innymi czytelnikami swoją opinią :)